מועדון הוקי גלגיליות נופית
חוג הוקי גלגיליות הפופולרי נפתח לראשונה בנופית שנת 2003.
בראיון שנערך על ידי תלמידי כיתות ו' עם המנהל המקצועי של המועדון מאז הקמתו, אלון ויזמן, מספר אלון על הקמת המועדון.
תומר אריאל ושון שוורץ שהשתתפו בחוג שהתקיים בטבעון חפצו שיקום מועדון גם בנופית, ביתם, עקב חיבתם הרבה לספורט. לאחר הפצרות מרובות, גם מצידה של לילי אדלמן, נענה אלון ויזמן לבקשתם והחוג נפתח סמוך להקמתה של נופשית ומטעמה. כבר בשנה הראשונה נחל הענף הצלחה בנופית עם סך של 76 ילדים המתאמנים בין שורותיו אך עד 2007 נחלו קבוצות נופית בעיקר הפסדים במשחקים נגד קבוצות מישובים אחרים. מרבית הילדים שהשתתפו בחוג היו צעירים, בני 12 ומטה, כאשר אט אט, גם בזכות הפיזיולוגיה וגם בזכות הצטרפות של ילדים בוגרים יותר, עלה גילם של המשתתפים.
בשנים הראשונות הדריך אלון ויזמן לבדו. תומר אריאל ושון שוורץ הצטרפו אליו כאשר הגיעו לגיל 16 ויכלו לעבור קורס מדריכים. בהמשך הצטרף גם אורי לירמן לאחר שקבוצתו בקרית ביאליק נסגרה. אורי השתלם בספרד, שם התחום נחשב מוביל ומפותח.
בשנת 2007 הניצחון הראשון לנופית במשחקה נגד כפר ורדים. זו הייתה ירית הפתיחה בשורת ניצחונות מרהיבה שהביאה גאווה רבה לישוב ולתושביו. מאז ועד היום קוטפות קבוצות הוקי הגלגיליות של נופית ניצחונות רבים. מועדון נופית נחשב בין הקבוצות המובילות בליגה ומגיע למקומות הראשונים מדי שנה.
בשנת 2014 זכתה קבוצת הבוגרים במקום השני בליגה וזכתה בגביע המדינה. בשנת 2013 זכתה קבוצת הנוער במקום הראשון וקבוצת הבוגרים במקום השני. בשנת 2012 זכתה קבוצת הבוגרים הן באליפות והן בגביע.
עד 2011 לערך חסה החוג תחת מטרייתה של נופשית אך בשנה זו חל משבר שהתבטא בגל עזיבה בגין חוסר תנאים ומגרש ראוי לאימונים. המשבר חל גם עקב עזיבתם של המאמנים תומר אריאל ושון שוורץ, לטובת גיוס לצבא. מי שלא יכול היה לוותר על החוג עבר להתאמן בבית לחם הגלילית. המפנה חל כאשר נכנסה המועצה לתמונה ולקחה את החוג תחת חסותה. בשנת 2012 הוקם המגרש להוקי גלגיליות בנופית והמועדון נבנה מחדש. כיום מונה המועדון מעל ל-90 שחקנים.